CAVEAT LECTOR

Read at your own risk. This blogger is not responsible for making sense.

Thursday, March 10, 2005

bisaya ispisyal - WALA!

wala lang
wala lang ko'y lingaw
wala ko'y kwarta, kay ngano?
wala pa ma'y sweldo
ug inig abot pud ato
ibayad rapud sa utang
hala ka sakto ba diay na?
wala ta'y mahimo

wala napud ko'y ginikanan
dalaga'g ulitaw naman sila
wala napud ko'y apuhan, lola nalang isa pero
wala napud ko kita niya

magpamisa unta ko's akong lolo ron.
kalimot pa jud ko. faeta!
unsaon ta man? busy kunuhay ang life
trabaho wa ug tuo

sakto jud ang clusivol nga commercial
"mahirap magkasakit ngayon"
samot kalisod labi nag
naa pa ju'y bata
bahala na
basta makalampos lang

gipangutana bitaw ko nila
unsa kuno akong pili-on...
langitnong sala o
yawan-ong himaya.
ay dah wala man ta'y mapili ana oi
pero kung huna-hunaon pud
nakapili naman jud ang tao ana ba
wala lang gipanganlan ug kana
bahala nlng...
sa inadlawan nlng panginabuhi...

ako bitaw...
wala ko'y padungan. sige nalang
wala man pud ko'y kauban. ang-ang...
wala man ko'y gisugot
pero maski nag-inusara ra unta
mura ra man gihapon
tabla ra'g wala ko paminawa
lisod na ning ang wala'y buot makig kauban pa jud ug wala'y buot.
maglabad ra atong ulo

wala man pud ko'y kalibutan
wala man pud ko galagot
wala pud ko malipay
wala na ko'y gibati
wala nalang ta'y pugsanay

wala...
diha bitaw gasugod tanan diba... sa wala
nya inig kahuman didto ra gihapon ta padung tanan...
sa wala.

wala...
maypa diay
wala nalang sad ta'y hilabtanay
wala lang...
wala'y magbuot!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home